Langtur uten om det vanlige☺

Hei☺

I ettermiddag bestemte jeg meg for å henge meg på de andre beboerne som skulle en tur til Abisko for å handle diverse varer. Det var fint å kjøre i dag i finværet. De var overraskende varmt i Abisko.Bilen ble ganske full når jeg var ferdig med å handle.Husker før når jeg handlet der at butikken vår ganske vanskelig å komme seg frem i med rullestol,men nå har de utvidet butikken så nå går det bra☺ Det er både dagligvare og masse Godis der, men jeg handler ikke godis,men bare godis jeg kan drikke😁 I går da jeg skrev at jeg skulle delta på quiz. Det var var artig, men vanskelige spørsmål. Det var mange som deltok, nesten rekord☺Jeg blir å stille sterkere neste gang de skal ha quiz☺Jeg ønsker deg en fin lørdagskveld videre☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg