Lang dag på sykehus😑

Hei☺

I formiddag ringte personalet til fastlegen som bestilte røntgen på sykehuset i Harstad. Jeg kommer rett inn på røntgen og fikk tatt et bilde av foten. Deretter kjørte jeg ned på akutten. Der ble jeg sittende å vente på komme inn til legen, det tok 3,5 timer. Legen vurderte bildet som var tatt at de trodde at det var et leddbånd som var revet av, men for at de skulle bli mer sikker ble jeg sendt opp igjen på røntgen for å ta CT av foten. Etter CT røntgen dro jeg igjen med på akutten der jeg ventet i 45 minutter. Da jeg kom inn til legen på nytt, sa han at det var en brist på innsiden av foten og at jeg skulle få en midlertidig gips. Videre sa legen at en ortoped skulle se på bildene i morgen tidlig for å komme med en sikker uttalelse om bristen. Dersom ortopeden ser en brist, må jeg tilbake for en mer stabil gips. Jeg vil si at legen var god som kommuniserte direkte meg meg. Det ble en lang dag, men jeg har hatt lengre dager og uker på sykehus før, så det gikk greit. Foten ser litt forslått ut, med blåmerker og hevelser. Nå har jeg fokus på å bli bra, for jeg har en del ting som jeg skal være med på fremover☺

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg