Spent på morgendagen.

Hei, du som følger meg. Som jeg skrev tidligere skal jeg delta i Pride paraden i Harstad i morgen. Jeg er veldig spent på om det er mange som blir å delta. Den starter kl 12.00 fra General hagen og går til Uit i Havnegata.Siden jeg trenger ekstra tid til å finne parkering og å komme meg ut av bilen, må jeg starte ekstra tidlig med morgen rutinene .Men det er verdt det, siden jeg har sett fram til denne dagen lenge. Jeg håper jeg får møte noen som er i samme situasjon som meg, som jeg kan dele mine erfaringer med. Jeg kan bare skrive ut i fra mine erfaringer, men jeg tror at det kan være ekstra vanskelig å komme ut som skeiv, visst man har en funksjonshemning. Til slutt vil jeg bare si at alle mennesker har behov for å elske, og ikke minst å bli elsket.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg