Min terrasse hage i full blomst

Hei

Tidligere i vår gikk jeg til innkjøp av kasser,jord og frø for å lage min egen terrasse hage. Det har vært spennende å følge med på på spiringen gjennom sommeren. Det er og artig å se på hummlene som samler pollen fra Blomkarsen. Jeg har også fått satt frø av gulrøtter, både lange og runde. De har vokst ganske mye og jeg prøvesmakt litt allerede på gulrøttene og de smakte søtt og godt. Det er noe jeg anbefaler hvis du har begrenset plass ute å lage seg en liten hage.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg