10 dager igjen☺

Hei☺

Nå har jeg startet nedtellingen frem mot reise dagen☺Jeg gleder meg  jeg veldig og jeg kjenner av og til at jeg har litt sommerfugler i magen.  I mitt forrige blogginnlegg skrev jeg at dette er det største jeg skal oppleve hittil i livet. Et slikt stort arrangement har jeg ikke deltatt på før. Det blir en stor overgang fra søvnige Evenskjer, til et livlig Oslo med mange titalls tusen glade mennesker som feirer kjærlighet og mangfold❤Det kan for noen som er skeive ikke alltid være like enkelt å bo på et lite sted der alle kjenner alle. Jeg tror at det kan være litt enklere å være skeiv dersom en bor i en by der vi er flere og samholdet sterkere.

Ellers har jeg vært på nettet og bestilt meg regnbue effekter som jeg skal ha med på turen nedover og under oppholdet☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg