I dag.1 kommentarPosted on 05.05.2014 kl. 19:38 Jeg har hvert i byen, jeg kjørt innom statoil å henntet kakkao å kjøpte boller med daim inni.Så kjørte jeg til hurtigbåtkaien å spiste boller å drakk kakkao.Etter det så gikk vi en tur i byen, det var godt å få seg litt luft. .1 kommentar
Stendra Avana Low Price Drugs Overseas Candian Pharmecy Cialis Metformin Online Propecia Pas Cher Marseille Reply
Stendra Avana Low Price Drugs Overseas Candian Pharmecy Cialis Metformin Online Propecia Pas Cher Marseille