Narviktur

På lørdag kjørte jeg en tur til Narvik for å handle diverse ting. Etter handlingen, dro jeg til Peppes Pizza på amfi Narvik. Der er det god mat, spesielt rømmedressing. Jeg brukte som vanlig lang tid på å spise, og mens jeg spiste stengte resten av sentret. Da jeg skulle dra kunne jeg ikke bruke hovedinngangen  som jeg må bruke for å komme inn på Peppes, pga av stolen. Betjeningen ble fortvilt og prøvde å hjelpe meg og ringte vaktselskapet, men de TOK IKKE telefonen. Det hele endte med at senterleder  måtte komme ordne opp å slippe meg ut. Jeg ventet over en time. Her er et bilde fra turen, stor takk til Peppes.

Senterleder bør  snarest få til en ordning der rullestolbrukere kan besøke Peppes etter kl 18.00. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg