Biltur

I går var jeg en tur i Harstad og bytta lyspære på bilen min på Esso i byen. Det var veldig god service der. Lys må man ha når det er begynt å bli mørt på kveldene. Dro hjem og spiste middag. Etter det kjørte vi en tur til Bogen og henta kaffe i yxkoppen. Det er godt å komme seg ut av leiligheten. Jeg skal bli flinkere til å komme meg ut av bilen, slutte og tenke på hva andre tenker om meg. Det er med på at jeg velger å sitte i bilen. Det er vanskelig når mange glor på meg. Jeg holder på å jobbe med det og jeg håper på hjelp snart av psykolog som legen har henvist meg til. Jeg velger å være åpen om det, da det kan være med på å ta bort tabu, og hjelpe andre i min situasjon. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg