Besøk og fotballkamp

Hei. I dag har jeg bare slappet av inne. Var litt trett på morgenen etter å ha fulgt med på P3 aksjonen i natt. Litt utpå dagen i dag fikk jeg besøk av mamma, det var veldig koselig. Vi drakk kaffe og koste oss. Etter besøket var det tid for fotballkamp, bortekamp for TIL mot Stabæk. Tromsø tok ledelsen med 2 mål før pause. Like etter pausen reduserte Stabæk. Da ble jeg svett på ryggen😀 for jeg var redd for utligning eller tap. Det gikk heldigvis TIL sin vei til slutt med 3 livsviktige poeng i bagasjen😁. Nå skal jeg avslutte dagen med å følge med på UNICEF sin aksjon på NRK.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg