Slik fikk jeg cp og livet cp

Hei☺

Når jeg kom til verden så fikk jeg for lite oksygen pga en feilvurdering av legen.Det vil si at hjerne min ikke fikk oksygen på lang tid.Jeg var egentlig død i 15 minutter men så klare legen på mirakuløst vis å få liv i meg.Dette skjedde pga en legetabbe.Jeg skulle egentlig blitt tatt med keisersnitt men legen som var på jobb den dagen nektet dette.Cp er en hjerneskade som påvirker det fysiske nervesystemet slik at hjernen sender masse signaler ukontrollert ut i musklene som gir spasmer og det gjør at armer og bein går ukontrollert.Men det påvirker ikke det mentale.Det er hundre prosent i orden.Det er det jeg ønsker formidle til dere.Selv om jeg sitter i rullestol mener jeg at jeg er heldig som har språket og kan kommunisere med mine synspunkter i hverdagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg