Utfordringer med å være funksjonshemmet, kjærlighet og intimitet.

Hei, dette temaet har vært tabubelagt lenge , og er enda vanskelig å snakke om. Men i dag velger jeg å skrive om dette.  Alle har et behov for intim kontakt med et annet menneske. Jeg har ennå ikke fått oppleve intim nærhet, selv om jeg har vært forelsket i noen.  Det kan kanskje være vanskelig for funksjonsfriske å gå inn i et forhold til meg, da jeg har mange utfordringer knyttet til min funksjonshemming. Det er synd at det skal være så mye fokus knyttet til det ytre. Media har en stor påvirkningskraft med tanke på dette. Jeg vil oppfordre media til å snu fokus mot det indre. Det vil hjelpe funksjonshemmede og dagens ungdom.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg