En flott kveld på Røkenes Gård

Kommunen spanderte julebord på bofellesskapet jeg bor i. Det var flott å få et avbrekk fra hverdagen med god mat og hyggelig betjening. Det var ekstra hyggelig at servitøren henvendte seg direkte til meg! Det er ikke ofte jeg opplever dette,vanligvis henvender de seg til mine ledsagere. Jeg og mine ledsagere har utviklet en teknikk for bruk i slike situasjoner. De snur seg bort eller overser betjening som ikke spør meg om hva jeg vil ha. Det funke nesten hver gang. Så tommel opp for Røkenes gård. God mat hadde de også. Når det gjelder tilgjengelighet så hadde de en bratt rampe, og det var trangt når jeg skulle svinge inn. Håper de har ordnet det til neste gang jeg kommer, for det var koselig der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg