Skuffet og frustrert

Hei. Som tidligere nevnt så bor jeg i en omsorgsbolig i Skånland kommune og er avhengig av hjelp hele døgnet. Daglig har jeg behov får hjelp i boligen til å lage middag. Det er det personalet som hjelper meg med. Saken er at jeg i lang tid hadde planlagt å invitere foreldrene mine på en pinnekjøtt middag. Da jeg spurte personalet om de kunne hjelpe meg med å lage middagen til søndag fikk jeg til svar at avdelingsleder hadde gitt beskjed om at personalet ikke fikk lov til å lage mat til meg og mitt besøk. Jeg måtte spørre to ganger om det virkelig stemte, joda slik var beskjeden personalet hadde fått av avdelingsleder. Det vil jo si at jeg aldri kan invitere gjester på middag uten at mine gjester må stå for middagen.Jeg har prøvd å komme i kontakt med avdelingsleder uten å lykkes. I utgangspunktet har jeg vedtak om en til en i boligen og to til en ved behov. Dersom dette stemmer gjør det meg både sint og frustrert,at jeg ikke kan føle meg stolt over å kunne servere middag til mamma og pappa eller andre. Til slutt vil jeg si fra at jeg ikke er sint på personale for de gjør det de får beskjed om fra ledelsen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg