En rolig lørdag.

I dag sov jeg litt lenger enn vanlig på en lørdag. Sto opp halv 12 og spiste røkt ørret med majones til frokost. Det er lenge siden jeg har spist det, derfor smakte det ekstra godt. Etter frokost var det sport på tv som sto på agendaen. Jeg liker å se på vintersport. Det er en god nr. 2, etter fotball😀. I ettermiddag har jeg vært på besøk hos min kjære pappa. Der fikk jeg servert pepperkake og kaffe. Det er pepperkake som gir meg en god adventsfølelse. Å være hos pappa er alltid like koselig. Jeg vil avslutte med å ønske alle mine lesere en god kveld videre. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg