En delvis vellykket Tromsøtur


Dagen startet tidlig.Jeg sto opp 07.00 og jeg satt klar i bilen kl åtte.Turen gikk bra med et fast stopp på Bardufoss der det ble kaffe og boller som vanlig.Så satte vi snuten mot Tromsø.Da vi kom til Tromsø måtte vi haste inn for å rekke timen på sykehuset.Der gjorde nevrologen en rekke undersøkelser av hånden min.Dem fant ut at jeg kan få Botox i hånden noe som er positivt,men da jeg sa at jeg måtte ha narkose under injeksjonen da sa legene at de ville gjøre det uten narkose.Da ble jeg betenkt fordi jeg vet at jeg må ligge helt stille.Jeg ble enig med legen om at jeg skulle tenke på det en stund .På tur hjem stoppet vi på Vollan å spiste kjøttkaker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg