God lørdags middag


Hei☺ i ettermiddag kjørte jeg og mine hjelpere en tur til Harstad for å gjøre noen ærender. Da vi var ferdige med handel, så fikk jeg så lyst på pizza.Mine hjelpere foreslo å dra til Dolly Dimples, da sa jeg at jeg er lei av Dolly pizza og spurte om de hadde noen andre forslag . Da foreslo de å dra til Bella Napoli å kjøpe pizza der. Det var lurt fordi den smakte veldig godt. Det var godt med rødløk, det anbefaler jeg☺ Ellers hadde jeg som mål og komme meg ut i friluft i dag, men 18 kuldegrader gjorde at jeg holdt meg inne. På grunn av at jeg sitter stille så fryser jeg fort, eller så må jeg ha så masse klær på at hele seansen med påkledning blir en påkjenning. Jeg ønsker alle en fin lørdagskveld ☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg