Kjempegod middag

I dag fikk jeg spørsmål hos personalet om jeg hadde lyst til å prøve noe nytt til middag. Dem spurte om jeg ville fylt paprika, jeg viste ikke hva det var, derfor måtte jeg spørre hva hun hadde oppi. Det var ris som var kokt i 5 minutt,  rå kjøttdeig med ei spiseskje taco saus og en god dæsj med ketchup, og en spiseskje karri. Deretter blandet hun kjøttdeig og ris, og etterpå hadde hun taco sausen oppå og til slutt revet ost. Til slutt i ovnen i 40 minutter på 150 grader. Jeg syns det var veldig godt. Det kan anbefales hvis man er matlei.  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg