En smertefull morgen.

Hei alle mine lesere. I dag tidlig når jeg våknet fikk jeg en plutselig svie og sterk smerte i brystet og magen. Det varte i ca 5 min. Jeg ble veldig redd i begynnelsen men jeg prøvde å fokusere på å puste og å bevare roen. Tenkte på at det kunne være den brokken i overgangen mellom spiserør og magesekk jeg fikk etter en operasjon for 19 år siden. Etter å ha snakket med personalet ble jeg beroliget. Avtalte at de skulle snakke med legen om dette. Jeg tror at det er muskelspenninger som gjør at jeg får disse smertene, jeg vil uansett snakke med legen om dette. Smerter er en del av min hverdag, jeg lar ikke dette ødelegge mitt gode humør.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg