Svar fra fysioterapeut ☺

Hei dere. Som dere sikkert husker våknet jeg i går morges med smerter i brystregionen. De gikk etterhvert over. I dag da jeg hadde besøk av min faste fysioterapeut, spurte jeg henne om hun hadde noen formening om hva som forårsaker smerten som jeg følte i brystet. Hun sa at smerten kunne være muskulær og at den kunne komme på grunn av at jeg hadde sovet på siden hele natten, og at siden  armen lå under brystkassen så kunne det føre til smerte i brystet når jeg ble snudd. Jeg er i hvertfall glad for at det ikke var noe verre☺

Ellers i dag har jeg arbeidet med PC,men opplever fortsatt problemer med den. Så har jeg hatt besøk av Laila som ei hyggelig dame, hun arbeider med frivillighet i kommunen her jeg bor☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg