Bjarne Brøndbo er en bra mann

Hei.

I kveld så jeg på norske talenter.Der var det en mann som het Ole Gunnar som skulle synge en selvkomponert sang.Ole Gunnar hadde en utfordring med at han stammet,men når han sang så ble stammingen helt borte.Jeg synes det var imponerende både  å høre og se på.Når opptreden var over så fikk Ole Gunnar skryt av alle dommerne utenom Mia Gundersen.Jeg reagerte på måten Mia ga kritikk på.Jeg synes Mia kan være litt krass av og til.Men jeg ble veldig glad når Bjarne Brøndbo og de andre dommerne stemte Ole Gunnar videre i Norske talenter.Jeg synes det burde bli mere plass til mennesker med ulike former for handikap i slike programmer.Å jeg vil avslutte innlegget med å ønske alle mine lesere en god fredagskveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg