Barndomsminner ☺


Hei dere. Jeg fant dette bildet av meg selv da jeg var liten og som jeg har lyst til å dele med dere. Som jeg har fortalt tidligere, har jeg foreldre som har lagt til rette for at selv om jeg er funksjonshemmet skulle få en barndom full av opplevelser. Da jeg var liten var det ikke mulig å finne en kjelke som jeg kunne sitte oppreist på. Da tok pappa et barnesete til sykkel og monterte det på en Snowracer. Det fungerte som bare det og mamma og pappa har sakt at jeg flirte godt når vi satte utfor bakken. Dette er bare en av mange tilpasninger mamma og pappa har gjort for å fylle barndommen min med gode opplevelser☺ Jeg har et motto i livet: Ingen problemer, bare utfordringer☺Til slutt vil jeg si at vi har et byråkrati i dette landet som er med på å gjøre det vanskelig å skape nytenkning innen tekniske hjelpemidler. Jeg tror at mange har gode ideer til løsninger for funksjonshemmede, men når de begynner å tenke på hvor mye byråkrati de må igjennom for å realisere sine ideer gir mange opp. Ønsker alle en god søndagskveld☺

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg