Bedre enn gårsdagens middag

I dag hadde jeg lyst på en middag med mindre tyggemotstand enn i går. Jeg tenkte en stund før jeg kom fram til at jeg hadde lyst på fiskekaker i brun saus. Så oppdaget jeg at jeg ikke hadde brunsaus.  På grunn av det måtte jeg spørre personalet om det var noe annet jeg kunne ha til fiskekaker. Da fikk jeg tips om at det er godt med fløtesaus til. Som et desperat forsøk på å få i meg grønnsaker foreslo personalet å ha paprika og løk  sammen i sausen. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk, men etter litt overveielse gikk jeg med på dette. Jeg må si jeg angrer ikke. Når paprika ble kokt ble den myk og veldig enkel å spise. Jeg må innrømme at jeg må bli flinkere til å spise grønnsaker. En grunn til at jeg ikke spiser grønnsaker er at det er vanskelig å tygge for meg. Takk til personalet for nok en velsmakende middag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg