Rydding i uteboden

I dag bestemte jeg meg for å ta en runde i uteboden. Da oppdaget jeg at jeg hadde mye pappesker som var tomme, så jeg bestemte meg for å ta en tur til HRS i byen. Der hadde jeg en litt interessant opplevelse. For å komme inn på området til HRS måtte jeg kjøre over en vekt som veide bilen og den viste at bilen veide over 3 tonn. Da  fikk jeg forklaring på hvorfor bilen bruker så vanvittig mye drivstoff. Det er også mange fordeler med å ha en stor bil, for eksempel om jeg skulle være så uheldig å kollidere med skogens konge da er det en fordel å sitte høyt. Jeg vil bare si at det blogginnlegget om nattradio var det jeg som skrev selv men i dag får jeg hjelp siden det tar så mye krefter å skrive selv. Jeg vil avslutte med å ønske dere en god fredagskveld videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg