Nostalgi

Hei alle sammen. I dag hadde lyst til å kjøre meg en tur til gamle trakter, nemlig Borkenes. Der bodde jeg i 4 år på en plass som heter KOA, det står for Kvæfjord Opplevelse og avlastning. Der hadde jeg mange fine opplevelser, blant annet båttur på havet og tur til Trondheim, og mye annet. Jeg syns personalet på KOA var helt fantastiske og en av grunnene er at de var løsningsorienterte. Dem har en stor del av æra for at jeg er den jeg er i dag. Jeg husker spesielt en ting jeg var med på der, det var firehjuling med henger der jeg satt oppi sakkosekker oppi hengeren. Og så var jeg med på båttur med den manuelle rullestolen som to personer løfta ombord i en helt vanlig motorbåt. Dette er bare to eksempler hvor kreative personalet var der. Disse opplevelsene vil alltid være med meg. Jeg vil avslutte med å ønske alle en fin lørdag videre. 

2 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg gleder meg til å høre fra drg. Jeg er veldig glad i deg fordi det var en stor opplevelse til meg å være en blant mange som tok vare på deg på KOA. Du hadde viss oss hvordan er en fin kar med god innstilling. Lykke til videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg