En dag i tannhelsetjenesten

I dag hadde jeg en tur hos tannlegen. Jeg bruker ikke å være nervøs i forkant av tannlegebesøk men i dag må jeg innrømme at jeg var litt nervøs fordi at det var en ny tannlege som ikke kjenner mine behov. Den forrige tannlegen jeg hadde utvikla en spesiell pantent for å ta røntgenbilder av tennene. Da jeg oppdaget at det utstyret var borte så hadde jeg anelse om at det kom til å bli vanskelig å ta røntgenbilder av tennene. Jeg bestemte meg for å la henne prøve en gang, hun måtte gi opp etter et forsøk da brekningsrefleksen tok overhånd. Vi ble enige om å gjøre en enkel undersøkelse. Jeg hadde heldigvis ingen hull som alltid. Det er jeg veldig glad for, for at hvis jeg må borre så må jeg antagelig ha narkose og det vil jeg unngå. Jeg vil benytte anledningen til å takke mine foreldre for at dem har vært flink å ta vare på tennene mine gjennom oppveksten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg