Flott personal som jobber med meg

Hei. I dag har jeg vært en tur på innlandet. Denne turen var planlagt siden før helga da jeg fikk høre at det skulle være militærøvelse der. Da spurte jeg primærkontakten om det var noen som kunne kjøre på tur med meg slik at jeg får holde på med det jeg liker best, nemlig militær-spotting. Jeg er takknemlig for at  personalet tar seg tid til å gjøre slike ting med meg, for at jeg merket at jeg har mye mer energi og er mer opplagt etter slik en tur i stedene for å sitte inne å se på TV. Dette har vært en fantastisk dag som jeg vil huske lenge. Jeg håper det kommer flere av disse dagene fremover. Jeg avslutter med å ønske alle mine lesere en god kveld videre.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg