Lei av smerter i hånden.

Hei alle mine lesere. Som jeg har skrevet tidligere på bloggen er jeg mye plaget med kramper i venstre hånd. For 6 uker siden var jeg på Unn Tromsø for utredning av dette problemet.  Der kom de fram til at jeg kunne få Botox behandling for å redusere krampene mine. Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei av å vente på at behandling skal komme i gang. Derfor har jeg avtalt at vi sjekker i morgen hvordan saken står. Som bruker av helsetjenester i Norge i mange år er jeg blitt vant med å vente. Men jeg holder ut med godt humør. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg