Militær spotting ☺


Hei alle☺. I dag dro jeg og min far på langtur til indre Troms med min bil. For å se hvordan årets vinterøvelse foregår. Først gikk turen til Grovfjord i Skånland, der var der både soldater og storm panservogner. Videre kjørte vi til Setermoen, der stoppet vi å drakk kaffe. På turen dit var det mye action på Gratangsfjellet og på Øse. På Øse kjørte vi inn på campingplassen. Vi så ikke at plassen var omgjort til militærleir før det var for sent😀.Jeg tror at de ble litt overrumplet da en stor blå bil kom inn der. Vi snudde bare. Ellers vil si at jeg føler meg heldig som har en far som tar meg med ut på tur slik at fikk denne opplevelsen. Ps: bildet er av en liten militær leir i Grovfjord.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg