Takk for støtten fra dere☺


Hei alle sammen☺Jeg er veldig rørt her jeg sitter over all støtten og omtanken etter mitt blogginnlegg i går. De jeg fortsatt ikke har hørt noe fra er de som er ansvarlige for at jeg må tilbringe så mange timer i sengen i helgene😣. Det får meg til å føle meg ubetydelig i deres øyne. Heldigvis har jeg flere personer rundt meg som skal hjelpe meg i å fremme min sak. Mine tanker går til de som ikke har pårørende eller andre som kan være til hjelp mot maktapparatet i kommunene. Jeg håper at de som har ansvaret har såpass respekt for meg at de vil lytte til meg. Tenker på de kommunene som setter pluss på kommunebudsjettet fremfor de som trenger hjelp i hverdagen, både unge og gamle. Det burde ikke være slik. Jeg vil igjen takke for støtten og håper dere vil dele mitt innlegg☺

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg