Mitt forhold til Olsenbanden 😁

Hei og fortsatt god påske☺ I dag har det vært skiftende vær og snøbyger så jeg valgte å holde meg innendørs. Jeg har kost meg med å se på en Olsenbanden film på tv. Mitt forhold til Egon, Benny og Kjell startet tidlig i barndommen da jeg fikk hele serien på vhs i bursdagsgave av mine foreldre. Jeg har hatt mange latterkuler av å se på de filmene😂 Min favoritt heter Olsenbanden for full musikk ☺ Jeg er veldig glad i den humoren de har i filmene. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett disse filmene, men jeg blir aldri lei og de får meg i godt humør. De filmene har hjulpet meg i de perioder da jeg har hatt mye smerte i kroppen, for når jeg har sett de filmene med mye humor har jeg glemt av at jeg har hatt ondt. Har planer om å se de igjen på tv i påsken, særlig hvis været ikke blir bedre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg