Håper på bedre påskevær 😀


Hei alle sammen! 😀

Som jeg blogget om i går, så har jeg planer om å dra på isfiske i helga. Jeg så på værmeldinga for helga at det er meldt snø. Da blir det kanskje litt utfordring med å komme seg opp til det vannet jeg skal på. Jeg velger å ta det som det kommer. Skal snakke med personalet som kommer på i helgen, om det lar seg gjøre. Hvis ikke det lar seg gjøre med isfiske så blir det kanskje en tur til Svolvær istedet. Det begynner å bli en stund siden jeg var der sist. Det er veldig fint å være i Lofoten. Anbefaler en tur dit til alle som ikke har vært der.  

Fortsatt god påske til dere alle. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg