Det var godt å få det overstått ☺

Hei alle sammen.

Som jeg tidligere har skrevet på min blogg har dagen som jeg har ventet på vært. Startet dagen med å kjøre til Tromsø for å få botox behandling på UNN. Der måtte vi haste inn for å rekke timen fordi jeg også skulle få påfyll av Baklofen.

Jeg kjørte inn på rommet der jeg skulle få Botox . Der ble jeg møtt av to hyggelig leger som forklarte meg hva som skulle skje under behandlingen. For at de skulle finne frem til de musklene som gir meg sterke spasmer/kramper så brukte de en avansert maskin som var koblet til en tynn nål. Denne ble presset inn i muskelvevet og maskinen ga lyd da nålen var på rett plass. Deretter fikk jeg botoxinjeksjon der nålen var plassert. Jeg syntes at det gjorde mest ondt når de målte spenningen i muskelen, men selve botoxinjeksjonen var ikke så ondt. Jeg fikk 5 injeksjoner i armen. Legen sa at jeg kanskje ikke merker forbedring før det er gått en uke. Jeg er glad for at jeg hadde med både personal og min far på turen. Er selvsagt spent på om dette blir å ha den ønskede effekten da jeg skal etter planen ha nye injeksjoner om 3 måneder☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg