Sliten i dag,puh☺


Hei.

Etter en lang dag med sykehusbesøk og over 10 timer i bilen føler jeg meg ganske sliten i kroppen. Det er jo en påkjenning for kroppen min å kjøre så langt, og jeg har valgt å slappe av i dag. Bortsett fra da jeg hadde besøk av fysioterapeuten min. Det som gjør meg litt ekstra slapp i dag er at jeg fikk justert opp dosen med spasmedempende medisin, men viss jeg skal være ærlig så er det litt godt å være litt slapp. Særlig nå etter flere dager med sterke spasmer/kramper i hendene.  Venter på virkningen av Botox som jeg fikk i går, men legene sa at det vil ta litt tid, ca en uke. Ønsker alle mine lesere en god kveld☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg