Narviktur med bismak😑


Hei dere som følger meg☺

I dag hadde jeg bestemt meg for å kjøre en tur til Narvik. Planen var at jeg skulle kombinere en tur og shopping. Jeg skulle kjøpe meg et par sandaler for innebruk.  Da jeg kom frem til Narvik, var det ikke en handicap parkering og finne nær handlesenteret. Dette medførte at jeg jeg måtte parkere et godt stykke unna senteret. Jeg er avhengig av å ha fri bane bak bilen da stolheisen er plassert bak. Noen ganger har jeg opplevd å bli inneparkert slik at jeg ikke kommer inn i bilen igjen etter å ha vært på butikken. Jeg vil oppfordre Narvik kommune til å etablere flere plasser til bevegelseshemmede. Ellers var turen grei og jeg fikk kjøpt meg sandaler☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg