Fin 17 mai feiring i Harstad ?

Hei

Jeg begynner med å gratulere med dagen til alle mine lesere. I dag tidlig bestemte jeg meg for å kjøre til Harstad for å få med meg litt av underholdningen og talen på torget. Der var det mange folk som hadde møtt opp. Jeg synes det var litt utfordrende å være bland så mange mennesker, særlig når de står så tett. For meg så er det en liten seier i seg selv da jeg ofte blir stresset av store folkemengeder rundt meg. Jeg er glad for at jeg denne gang valgte å gå ut av bilen for å delta på feiringen. Det var veldig koselig å høre talene og nasjonalsangen 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg