Begynnt å øve igjen☺


Hei alle dere som følger meg☺

Som jeg tidligere har skrevet har jeg vært plaget med en del smerter i nakken og i den ene hånden. Dette har gjort at jeg ikke har hatt overskudd til å arbeide med min spesialtilpassede PC. Men i dag har jeg startet opp igjen med å øve på maskinen da jeg føler at jeg endelig har nok overskudd. Jeg opplever å ikke ha like mye smerter nå. Jeg synes det er godt å kunne være på internett å lese forskjellige artikler som interesserer meg. Særlig med tanke på at jeg ønsker å studere. Når jeg ser på tv handler det kun om å motta informasjon, men på internett kan jeg selv velge hva jeg vi se.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg