Musikk som fikk meg til å mimre om fortiden

Hei.

I dag kjørte jeg meg en tur til innlandet.Jeg er av den typen som liker å høre på p1+ når jeg kjører bil.Denne gangen var det ønskekonserten som gikk på radioen.Da kom det noen eldre sanger som jeg husker gikk på radioen da jeg var liten.Jeg husker spesielt kjenningsmelodien til ønskekonserten.D fikk meg til å tenke tilbake på når jeg var på øya som heter kjøtta med mormor,morfar og familien,da jeg satt på fanget til morfar å gynget til sangene som ble spilt på radio.Det er en tid jeg aldri glemmer.Jeg syns at det er viktig å sette pris på di små ting i livet og ta vare på minnene man har.I dagens samfunn er det veldig mye fokus på det som skal skje,og ikke hva som skjer akkurat nå.Jeg synes vi burde bli flinkere å leve i nuet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg