Man er god nok som man er

I dag vil jeg skrive litt om hvordan jeg oppfatter hvordan forventningspresset er både hos voksne og unge og særlig på sosiale medier.Jeg følger med på nyheter og forskjellige aktualitetsprogrammer.Der har jeg lagt merke til at det er mere fokus på hvordan folk ser ut og hvordan folk kler seg og lite fokus på hvordan mennesket og spesielt ungdommer har det inni seg.Jeg mener det er viktig å si til ungdommer og mennesker som kan være sårbar at til syvende og sist er ikke klærne eller utseende d viktigste.Mennesket er så mye mere enn det.Jeg mener at det er behov for et eget fag på ungdomsskolen eller kanskje enda viktigere på barneskolen om disse utfordringene som møter dem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg