ferietur!!

  Hei alle dere som følger meg. Nå har jeg begynt å pakke til ferietur til Alta. Jeg kjører opp til Alta på fredag. Årets ferie blir å handle mye om fisking. Så jeg og personalet har undersøkt om hvordan fremkommeligheten  er til forskjellige fiskevann. Hvis det er noen som vet om fiskevann med god tilgjengelighet for rullestolbrukere, i nærheten av Alta, så tar jeg gjerne  imot tips. Turen blir ikke bare fisking, men også uteliv og slikt. Siden jeg ikke er så ofte på ferietur så har jeg valgt å bo standsmessig. Jeg har nemlig booket  en presidensial suite på et hotell der. Det gjør jeg også fordi at jeg har behov for stor plass til mine hjelpemidler. Jeg har erfart at det er ikke alle handicap rom som tilfredsstiller mine behov. Gleder meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg