Henger med på tur☺

Hei alle☺

I dag kjørte jeg til Evenes for å leie en henger til turen til Alta. Når jeg skal på en slik langtur har jeg behov for å ha med endel tekniske hjelpemidler som tar mye plass. Jeg har riktignok en stor bil, men siden jeg skal ha med meg tre hjelpere på turen er det ikke plass i bilen til alt utstyret. Tidlig i morgen starter innlastingen av utstyr og bagasje og regner med å kjøre ca 10.30. Gleder meg skikkelig til en opplevelsesrik tur og blir å skrive en reise blogg under turen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg