Fisk rett fra havet til middag☺

Hei du som som leser bloggen min☺

I går kveld kom min far med ferske torskefileer som han hadde fisket selv. Disse fileene ble lagt i en mel og krydderblanding. Deretter stekte vi fisken og løk. Det smakte så godt i lag med poteter og rømme. Jeg er veldig glad i fisk som er fersk. Jeg synes også det er godt å bare momse fisk som blir til overs senere på dagen etter middag☺Det vekker gamle minner fra tidligere da jeg var med på havet å fisket☺ Flott å ha en pappa som kommer innom med fersk fisk☺
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg