Reparasjon av rullestolen min

Hei du som leser bloggen min, idag fikk jeg besøk av en reperatør fra permobil der stolen min er fra som skulle ordne en feil på skjermen som hjelper meg med blant annet og styre stolen, og områdekontroll av min leilighet. Han fant ut at det må bestilles en ny skjerm fordi den skjermen jeg har er det mange løse deler inni. Så jeg håper den nye skjermen kommer så fort som mulig, jeg vet at den må bestilles fra Sverige så det kan nok ta tid før den kommer, det er ubehagelig  når noe jeg er så avhengig av går i stykker.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg