Sparetiltak begrenser helgeplaner.

hei du som følger meg. I ettermiddag fikk jeg høre at det bare er to personer på jobb i morgen og søndag, vanligvis bruker det å være tre på jobb i helgen. Denne endringen i bemanning gjør at jeg ikke kan dra på lengre turer i helgen, det er fordi jeg må ha to personale med, for å ivareta min og personalets sikkerhet. Jeg bor i en omsorgsbolig med fire andre leiligheter, det gjør at jeg er avhengig av at det er tre på jobb. jeg blir fortvilet når kommunens innsparinger begrenser mine muligheter til å ha et så tilnærmet lik liv som  funksjonsfriske.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg