Utprøving av terreng-rullestol i dag.

Hei du som følger meg. I ettermiddag får jeg besøk av hjelpemiddelsentralen fra Tromsø.  De skal prøve å tilpasse en god sittestilling på en ny stol. Den stolen skal forhåpentligvis gjøre slik at jeg kommer meg mer ut i skog og mark. Dette er en stol som er tilpasset kjøring i ulendt terreng. Jeg liker å være ute i naturen, men den stolen jeg har i dag er lite egnet. Med den nye stolen kan jeg oppleve nye fiskevann som jeg ikke kan komme til i dag. Jeg er veldig spent.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg