Bakgårdsmarked uten mulighet til konsert for meg😑

Hei☺

Tidligere denne uken fikk jeg høre at det arrangeres bakgårdsmarked i Harstad. Dette hadde hadde jeg lyst til å delta på, slik at jeg i dag kjørte til byen. Der var det satt opp mange salgsboder rundt om i sentrum. Fikk kjøpt meg god bålkaffe som jeg skal ha med meg på tur. Er spent på hvordan den smaker☺Ellers mye folk i sentrum.Ikke så ofte jeg ser så mange på en gang i sentrum på en lørdag. Jeg vet at det arrangeres konsert der i kveld, men fikk vite det for seint slik at jeg ikke fikk søkt kommunen om ledsagere. Når jeg bor i omsorgsbolig,må jeg søke 2 uker i forveien om ekstra personell dersom jeg skal delta på ett arrangement som varer lengre en 21.30.Når det er slik at jeg ikke kan gjør noe på impuls,hemmer dette min utfoldelse og selvbestemmelse😑

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg