Klar TIL kamp☺


Hei☺

Som jeg skrev tidligere i denne uken så reiser jeg til Tromsø i morgen☺Der skal jeg se det som på folkemunne blir kalt KAMPEN OM NORD NORGE☺ Kampen mellom Tromsø IL og Bodø Glimt. Kampen starter klokka 18, men jeg har planer om å være der i god tid slik at jeg kanskje får møte spillerne før kampen☺Det hadde vært en opplevelse i seg selv da jeg er en stor fan av TIL. Gjermund Åsen er min favoritt spiller fordi han er kreativ på fotball banen. Jeg håper selvsagt på seier for TIL☺Kommer tilbake med skildring av opplevelsen av tur og kamp☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg