Begivenhetsrik tur til Tromsø


Hei du som følger meg😀

I går dro jeg til Tromsø som jeg skrev på bloggen tidliger for å se «slaget om nordnorge».Det ble en nedtur resultatmessig da Tromsø tape 1-2 for Bodø/Glimt men det var en stor opplevelse å få være på stadionen å kjenne på stemninga.På bruset som gikk gjennom publikum hver gang Tromsø fikk en målsjanse.Det er sånn jeg ikke får oppleve når jeg ser på TV.Det var også flott å møte Søsteren min som bor i Tromsø for tiden.Jeg må benytte alle sjansene jeg har til å treffe henne når jeg er der.Eller var det en fin tur.Det er godt å komme seg bort av og til

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg