Bra at legen kan være mobil☺

Hei☺

I dag hadde jeg time på Harstad sykehus for nå var det gått 3 måneder siden siste på fylling med den spasmedempende medisinen Baklofen. Heldigvis slipper jeg å reise helt til Tromsø for påfylling av medisinen. En nevrolog fra UNN Tromsø kommer til Harstad for å meg og andre denne medisinen. Jeg husker fra tidligere at jeg jeg måtte reise til Tromsø flere ganger i året for noe som vanligvis bare tar 10 minutter. Til nye lesere så har jeg en beholder under huden på høyre siden av magen som medisinen blir fyllt i. I dag tok det litt lengre tid da de hadde litt vansker med programmeringen av pumpen . Før påfylling av pumpen blir den avlest av en datamaskin som forteller hvor mye medisin som er igjen siden sist. Etter på fyllingen blir den programmert på nytt hvor den viser dato for neste påfylling. I dag blir jeg enig med legen at jeg skulle prøve å justere opp mengde medisin som jeg får i døgnet for å se om det blir mindre spenninger i muskulaturen. Jeg er veldig glad for at jeg har muligheten til å bruke denne medisinen☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg