Flott med variasjon av turmål

Hei du som følger meg 

I dag fikk jeg lyst å dra en plass som det er ei stund siden jeg var på.Jeg kjørte gjennom byen og opp til en plass som heter Bergseng.Der kjørte jeg forbi å helt ut til fergeleie som går over til Grytøya.Det var flott å sitte å se ut på bondegårdene som vi dro forbi.Jeg så også  noen som spilte golf på den nye golfbanen dem har laget på Røkenes.Det fikk meg til å tenke tilbake på da jeg,mamma,pappa og søster var på besøk hos farmor som bor i Fredrikstad.Jeg likte å se på når onklene mine spilte golf i hagen til farmor.Det er sånne minner som dukker opp av og til å det er slike minner som jeg aldri glemmer.Jeg skulle ønske jeg kunne ha mere kontakt med den delen av familien.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg