Fin opplevelse i paraden i dag

Hei du som følger meg 

Jeg må begynne med å si at jeg er overrasket og rørt over hvor mange som møtte opp både for å gå i paraden å hvor mange som var tilskuere.Det var 3000 som gikk i paraden å det er et veldig godt resultat siden det er første gang den blir arrangert i Harstad.Da paraden var over var det noen som talte om viktig det er å kjempe for at alle skal få lov til å elske hvem di vil.Det er fortsatt en lang vei å gå for at alle aksepterer at mennesker kan elske en av samme kjønn.Det fikk jeg nettopp bekreftet da jeg leste i Harstad Tidende at det var noen som hadde kastet tomater og kål på deltakerne på ungdommens hus på et arrangement etter paraden.Det er noe som gjør meg både sint og lei meg.Håper politiet får tak i dem.

1 kommentar
    1. Jeg var også på den paraden, det var veldig gøy og rørende 🙂 Men huff, hørte om den hendelsen på ungdommens hus senere på dagen – veldig trist…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg